zaterdag 13 juni 2009

De Kunst van het Verpakken (3)

Wat een fantastisch idee van Bert Jacobs om een mini-supermarkt op te zetten tijdens de OA-weekeinden in Amsterdam Zuidoost, locatie Echtenstein. De winkel heet kortweg K. Je kunt er bijzondere dingen kopen, dus niet alleen bekijken. Ik heb gauw even tien euro geleend van Manuel want ik had niets bij me.
Wat ik gekocht heb:
1) These Boots Are Made For Walking voor € 0,29

2) Oorlogskleedje van € 4,99 voor € 0,89

3) Een foto van een schone blonde (Rara?) van € 2,19 voor € 1,49

4) Fashion Starterskit II van € 4,99 voor € 1,49
5) Het duurste artikel: Vijf Stukjes Liesje voor € 10, - voor € 5, -

6) Ritje Tegen Gunstige Prijs voor € 0,79

Totaal € 9,95

De auto - Ritje Tegen Gunstige Prijs - heb ik aan Paula dos Santos gegeven.
Die kan ze goed gebruiken want ze had er geen.
K gaat voor Kwaliteit, dat is duidelijk. Daar wil ik wel reclame voor maken.
Links
http://www.oar09.nl/promo/